lauantai 14. marraskuuta 2009

Nyt se kolmen viikon odotusaika on ohi

Nyt mie olen melko tyytyväinen eiliseen radioesiintymiseen, mutta paremmin olis voinnu mennä.
Vastasin puhelimeen tai oikeestaan mie käskin avustajan vastata puhelimeen, et ne kuuli että on avustaja lähellä jos tulkkia tarvitaan. Puhelin sitten soi ja avustaja vastasi. Tuottaja käski odottaa hetken ennen kuin kappale loppuu. Pikkuhiljaa jännitys laukesi siinä odotellessa. Sitten kun kappale loppui ne puhui edellisestä kappaleesta hetken. "Nyt me mennään Haminaan, siellä on radiofani toisessa päässä, terve!" Siinä kun me keskusteltiin, tuntui et olisin huutanu puhelimeen tai siltä se kuulosti. Se mikä oli kummallista, että avustaja ei tullu keskusteluun lainkaan mukaan. Pikkusen hikeä meinasi tulla yhdessä kohtaa, kun minä en ollu varma, että saako ne selvää minun puheesta. Mutta aika hyvin ne sai mun puheesta selvän! Avustaja joutui yhdessä kohtaa tulkkaamaan, kun mie yritin selittää sitä, että minä olen syöny täytekakkua. Silloin tuottaja pyysi avustajan puhelimeen, joka sitten suomensi kaiken.
Oisin lähettäny mun entiselle kuntoutusohjaajalle terveisiä, mutta minä en uskaltanut. Oisin mie saanu lähettää, mut sitä ei taas tienny, et olisiko juontajat ymmärtäneet sitä. Pitää ensi kerralla sanoa sille kuka on mun kanssa vuorossa, että tulee rohkeasti mukaan lähetykseen, kun nyt mie suoraan sanottuna pelkäsin koko ajan että milloin tulee se hetki, jos minun puhetta ei ymmärrä kukaan.
Arvosanaksi voisin antaa tälle puhelulle 7+.
Täytyy sanoa, et ennen ku se h-hetki tuli niin mua jännitti ihan hirveästi, mutta sitte kun mie odotin sen minuutin siellä puhelimessa, sitten jännitys katosi johonkin.
Että tämmöinen blogi tällä kertaa.

p.s.
Minun pitää kertoa yksi hauska juttu siltä päivältä. Se juttu menee niin, että aamulla kun olin menossa uimaan, minulla nousi yht'äkkiä kuume. Sitä kesti koko päivän. Ihmettelin sitä itsekin kun kuume nousi koska minulla ei ollut mitään oireita, en ollut sairas tai mitään. Uinti jouduttiin perumaan. Arvatkaa mikä oli syy, kun se puhelinlangat laulaa lähetys minun osaltani oli ohi, niin kuumekin laski. Olin jännittänyt sitä puhelua niin hirveästi, että meneekö kaikki putkeen, ja suorassa lähetyksessä, niin minulla nousi sen takia kuume. Arvaa huvittiko kun kuume laski! En ollut ikinä kokenut mitään vastaava, kerta se on ensimmäinenkin. Kyllä minulla oli hauskaa sen jälkeen.

Ei kommentteja: