perjantai 13. marraskuuta 2009

Jo pelkkä puhelimen pirinä sai minut kauhun valtaan

Kuten otsikko kertoo, minulle puhelimen pirinä on muuten ihan ok paitsi silloin kun olen odottanut tiettyä puhelua kolme viikkoa. Minun lankapuhelinnumero on annettu vain harvoille ja valituille ja siihen on omat syynsä mihin en nyt halua mennä sen tarkemmin.
Noin kolme viikkoa sitten sain puhelun radiosta, että pääsen kohta lähetykseen. Kuitenkaan sitä puhelua ei koskaan tullut. Siitä on kuljettu pitkä matka tähän saakka. Minulle luvattiin, että pääsen viime viikolla lähetykseen ja niin kuin kerroin, sitäkään puhelua ei koskaan tullut. Laitoin s-postia asiasta jonka jälkeen minulle soitettiin ja luvattiin, että pääsen varmasti lähetykseen.
Juuri äsken minut sai kauhun valtaan lankapuhelimen soiminen. Minä en olis millään halunnu vastata puhelimeen, koska mua pelotti ihan järkyttävästi, et mitähän radiosta nyt soitetaan. Lopulta mie kuitenkin rohkaistuin ja vastasin niin varmalla äänellä. Äänessäni oli kuitenkin pelkoa. Sen voin sanoa, et minua pelotti ihan hirveesti. Kuten arvasin, puhelimessa oli tuottaja Radio Suomesta joka kysyi minun kappalevaihtoehtoja. Lopulta mie päädyin siihen Juha Tapion Luvattuun maahan. Nyt se on varmaa, että minä olen varmasti radiossa tänään klo 20! Muistakaa kuunnella!

1 kommentti:

pertsa kirjoitti...

Tsemppiä Nikke illan radiolähetykseen. Täytyy kuunnella puhelinlangojen laulua tänään illalla.
13 päivä ja perjantai ei taida sitenkään olla huonopäivä?