tiistai 17. marraskuuta 2009

Minä olen radiomainoksen uhri

Nyt minä aion kirjoittaa radiomainoksesta, mikä sai minut kerrankin mielenkiintoiseksi, oli eräs yhtiö mainos, minä en mene tietenkään siihen kuka sitä mainosti, se sai minut innostumaan niin kovasti. Kävin eilen heidän nettisivuilla katsomassa mitä ne mainosti. En eilen illalla halunnut osallistua siihen kilpailuun, mutta tämä aamu teki poikkeuksen, siellä mainostettiin, että mikä on sinun unelmasi.Minä ensin ajattelin kun näin sen kysymyksen, että tää ei oo minun juttu, sitten kuitenkin rupesin miettimään asiaa ja innostuin. Minä laitoin hakemukseen,että olisi kiva päästä Israeliin, koska minä olen aina siitä lähtien kun kaverini muutti sinne, meinasin laittaa sinne kilpailuun, että se on hyvin mielekästä kun kuitenkaan minun elämässä ei kovinkaan paljon tapahdu mitään erikoista asiaa. Meinasin myös laittaa, että haluisin radio Novalle 10-14, koska minua aina kiinnostaa noi radiojutut. Ei mulle tullut aluksi mieleenkään Israel jutut, mutta palkinnon käytännön toteutus pitää hoitaa itse. En usko ainakaan ,että mie voitan, jos mie voitan niin alan heti järjestää heti kun mie saan sen rahasumman Israelin matkaan ja minun pitää lähteä ison henkilökunnan kanssa. Ne jotka tietävät minut tietää kyllä, että se ei ihan noin vain onnistu, siinä pitää olla kaksi ihmistä päivässä ja yksi yössä.Siitä tulee aika rankka reissu, silloin kun mie olin kreikassa vaikka se tuntui rankalta reissulta, en ole ikinä nauranut niin paljon kun sen yhden viikon aikana.Tästä vois kirjoittaa vaikka kuinka kauan, mutta nyt minä lähden suihkuun ja nukkumaan.

Ei kommentteja: