sunnuntai 22. marraskuuta 2009

En kestä jännitystä.

Eroan valtaosasta väestöä yhdessa asiassa. En nimittäin pysty katsomaan tosi-tv ohjelman finaalia. Osasyynä on se, että tiedän aina kuka sen voittaa. Esimerkiksi tämäniltaisen Talentin voittaa pommin varmasti Flying Cirkus. Se on niin erilainen, kuin muut esitykset. Minun mielestä se ei aluksi näyttänyt juuri miltään. Nyt kun olen alkanut katsoa tarkemmin, niin onhan se hieno show.

Suurimpana syynä, etten katso on kuitenkin seuraava. Kun jännitys on laskeutunut finaalin ylle ja ne pitkittää ja pitkittää voittajan julkistamista. En voi kestää semmoista. Ne sanoo, että voittaja on. Vuoden 2009 Suomen Talentin voittaja on. Sitä seuraa pitkä hiljaisuus, jonka päätteeksi huudetaan Flying Circus! Minä en kestä sitä jännitystä, vaan mieluummin katson tulokset netistä jälkikäteen. Että tämmöinen erikoinen persoona minä olen.

Ei kommentteja: