sunnuntai 15. marraskuuta 2009

Kolme radiojuttua suunnitteluasteilla

Nyt minä olen aikaani edellä. Heti kun yksi radiojuttu on ohi alan jo suunnitella seuraavia radioprojekteja. Ensimmäinen koskee Radio Deitä. Se varmaan onnistuu.. Nimittäin Radio Deissä on kuuntelijan toivelista aina arkisin klo 11-12. Olen suunnitellut pitkään jouluversiota tästä kuuntelijan toivelistasta. Olen niin pitkällä jo, että mulla on 12 kappaletta valittu. Ne on tietysti ulkomuistin perusteella valittu tammikuussa jo. Tosin löytyykö kapaleita enää listalta? Yksi kappale putosi pois, koska mie haluan uusia joululauluja listalle enkä samoja. Olen ajatellut, että se lista tulisi 16.12. Se on keskiviikkopäivä. Katsotaan käykö se heille.

Toinen radioprojekti on vähän samanlainen kuin puhelinlangat laulaa. Sen nimi on mantelit joulupuuroon. Aion toivoa sitä samaa kappaletta joka on mulla listalla eli Jose Feliciano - Feliz Navidad. Tosin se riippuu myöskin siitä, että onko sama kaksikko kuin viime kerralla. Jos toinen niistä on se jota epäilen niin sitten en osallistu, koska se saattaa muistaa minut viime kerrasta. Jos niin pitkälle päästään, että mie pääsen toivomuksen kanssa sille asteelle, että mie pääsen laittaa sähköpostia sinne niin olisin hyvin onnellinen. Sitten me voidaan keskustella, että mistä mie haluan puhua. Koska minä en halua semmoista sekasotkua kuin oli puhelinlangoilla edellisessä ohjelmassa. Vaikka se meni hyvin, silti minulle jäi epävarma olo.

Kolmas radioprojekti liittyy isään. Biisilistassakin oli maininta siitä, että jos niin pitkälle päästään, että pääsen toivomaan isän lempikappaleita, ne on Besame Mucho ja Venezuela. Niin pitkälle en päässy puhelinlangoilla, että mie oisin taas päässy yleiseen ohjelmaan. Ei se mitään. Mie pyydän Radio Keski-Suomea avuksi, että he saavat valita kappaleen ja sitten soittaa minulle niin mie pääsen taas radioon.

Että tämmöinen radioprojekti taas. Minua suoraan sanottuna pelottaa se, ettei ne ota minua enää kovin helposti, koska se radiojuttu meni niin penkin alle. Mutta mie aion taistella niin kauan, että ne ottaa minut.

Ei kommentteja: