perjantai 1. tammikuuta 2010

Radion huonoimmat biisit TOP-10.

Käsittelen blogissani aihetta, johon en ole ennen kajonnut. Radiossa soi biisejä, joista en ollenkaan pidä. Tässä tulee kymmmenen huonointa.

10. Tuomari Nurmion: Ai ai ai ai apina
Siinä on niin huonot sanat, että pitää vaihtaa kanavaa.

9. Leevi& The Leavings: Sopivasti Lihava
Naista ei saa arvostella painonsa/älykkyytensä takia. Vaikka se on huumoria, niin vähän ala-arvoista.

8. Juice Leskinen: Puhelinpylvään henkinen elämä
Erittäin huonot sanat. En pidä lauluista, joissa kiroillaan.

7. Juice Leskinen: Sika
Yksi kohta laulussa voi pilata laulun. Setä verta juo se joulumielen tuo. Minusta se on ällöttävää.

6. Petri Nygård: Koko tuotanto
Minua ärsyttää aina, kun kuulee Petri Nygårdia. Tosin eipä häntä paljon radiosta tulekaan. Jos tulee kanava vaihtuu.

5. Vesa-Matti Loiri: Naurava Kulkuri
Se on samalla hyvin ihmeellinen ja ärsyttävä kappale, kun se höhöttää kaiken aikaa. Luulis että se tukehtuu.

4. Eric Prydz: Call on Me
Hyvin ärsyttävä kappale, koska se toistaa, vain samaa hokemaa. Caalll oon Meee...

3. Scooter: Fire
Alussa ei kuule muuta, kuin Chilly Bo... . Ja sitten räjähtää FIREE!!!. Minä aina säikähdän huutoon.

2. Rihanna: Russian roulette
Se on hyvin kivan kuuloinen kappale melodisesti. Olen kuullut sen vain yhden kerran. Kappaleen lopussa on pikkusen komppia ja sitten kuuluu hirveä pamaus. En pidä itsemurha teemasta.

1. Lordi: Hard Rock Hallelujah
Kappale sai huosuni hikoilemaan, kun Lordi voitti Euroviisut. Olin Finaalin aikaan Kreikassa ja tahtomattani jännitin housut märiksi. Lordi hysterian saavuttua Suomeen se soi kaikkialla. Kappale on totaalisen vastenmielinen. Yhtye on huono kaikkinensa. Saundi on karsea ja kappaleiden tekstit ovat inhoittavia.

Tässä minun listani huonoimmasta päästä. Blogit jatkuu taas joskus.

2 kommenttia:

Desperado kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Desperado kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.