keskiviikko 20. tammikuuta 2010

Kaksi asiaa

Huomenna OiliOilissa tehdään historiaa. Minä nimittäin ehdotin hänelle, että me soitettaisiin isälle yllätyspuhelu, koska isällä on syntymäpäivät. Isä saisi valita jomman kumman kappaleen ja tämä yllätys onnistuu kyllä hyvin. Me nauhoitetaan se puhelu huomenna ja se tulee lauantaina johonkin aikaan ulos OiliOilissa. En sen enempää viitsi kertoa, muuten siitä tulisi saman toistoa.

Toinen asia on erään kanavan Matkakassa-kilpailu, jossa on kyse siitä, että kilpailija kuulee erilaisia lukuja ja pitää huutaa sopivassa kohdassa "SEIS!" Olen päättänyt yhden asian. Jos minun nimi sanotaan tällä kaudella, niin minä pitkitän sitä jännitystä niin, että 1600 tai sen yli mie pistän niin sanotusti pelin poikki. Minua ärsyttää ne ihmiset jotka pistävät pelin liian aikaisin poikki vaikka se on 500 euroa. Jotkut ihmiset eivät uskalla ottaa askelta pidemmälle. Sitten siellä on odottanut isoja summia. Minä toivon, että minä en olisi heti ensimmäisenä päivänä matkakassassa, koska silloin voisi olla hyvinkin, että matkakassassa on pieniä summia, kuten 500 euroa. Tämmöistä tuli mieleeni tänään.

Ei kommentteja: