tiistai 24. maaliskuuta 2009

Yksi radiokilpailu sai puhelinlinjat tukkoon

Niin kuin olen kertonut aikaisemmin blogissani, osallistuin matkakassa kilpailuun. Siitä ei ole kuulunut vaikka mie toivon kovasti.

Tänään aamulla henkilö jonka nimi huudettiin ei soittanut 15 minuutissa. Oli aika ottaa kilpailijaehdokkaita linjoille. Viides soittaja pääsi mukaan kisaan. Kuitenkin ennen kuin ehdittiin aloittaa tämäkin kilpailija putosi langoilta kesken kaiken. Tämän jälkeen tekniikka meni aivan sekaisin. Kun kaikki ihmiset yritti tietysti päästä vielä läpi kilpailuun, vaikka siihen oli kilpailija jo valittu. Eikö ihmiset kuuntele silleen pienellä radiota? Minun ohje olis, et kuunnelkaa pienellä radiota ja sitten kun siellä vastataan niin laittakaa sitten radio pienemmälle. Koko kilpailua ei pystytty pitämään tämän kummallisen vian takia.

Minä olen useinkin yrittänyt yhteen radiokilpailuun. Jos siellä ei vastata tai on varattu ja biisi loppuu niin ei kannata enää soittaa.

Minun suunnitelmat muuttuivat sen rahasumman suhteen, mutta en kerro edes blogissani sitä sen tarkemmin.

Ei kommentteja: