maanantai 2. maaliskuuta 2009

Yhtäkkiä televisiossa

Meillä oli kotitaloustunti entisessä koulussa. Minulla oli kuitenkin joku juttu ja menin vähän myöhässä tunnille. Kun menin tunnille huomasin, että siellä oli kameralaukku. Kun mie ihmettelin miksi kameralaukku oli siellä, selvisikin että tämän kotitalousopettajan tuntia kuvattiin TV1:en Vierivät Kivet ohjelmaan.

Kerron tässä äkkiä ohjelman taustoista. Ohjelma oli suunnattu vanhemmille ihmisille. Opettaja oli puhunut jonkun tutun kanssa bussissa. Tämä kuvaajanainen oli samassa bussissa. Hän ehdotti, jos hän voisi tulla kuvaamaan tämän opettajan päivää. Hän oli kuullut, että tämä opettaja harrasti laulua ja oli pitämässä konsertin lähiaikoina. Tämä opettaja suostui pienen miettimisen jälkeen.

Kun minä tulin luokkaan tämä opettaja kysyi saako minua kuvata. Me tehtiin tuolla tunnilla tacoja.

Heti kun ohjelma tuli ulos TV:stä ja sen jälkeen, tuli kovasti puhelinsoittoja, että minä olin TV:ssä. Saas nähdä miten ensi kerralla käy.

Seuraavalla kerralla kerron miten mie soitin Radio DEI:n rukousiltaan.

Ei kommentteja: