maanantai 2. huhtikuuta 2012

Puhelinlangat laulaa

Olen päättänyt osallistua puhelinglankoihin pitkästä pitkästä aikaa. Nyt minä olen pitänyt pitkän pitkän tauon joka oli minusta hyvä asia, silloin pääsee helpommin läpi kun pitää pitkän tauon. Koska on pääsiäinen niin mietin sopivaa kappaletta. Ei mulle tullu mieleen kun se ikuinen tiputanssi ja sitä toivotaan varmaan joka toisessa viestissä. Ei siis sitä, joku harvinainen kappale olis kiva kuulla. Viimeksi toivoin ysäriä, toivoisko... nyt miä tiiän, miä toivon Happoradio: puhu äänellä jonka kuulee, ainiin sehän on säästetty Heinäkuun oili oiliin. Miä toivon joko italialaista versiota my heart will go on tai Boney M. Ehkä Boney M. koska se italiainen versio saattaisi olla lukkojen takana toisessa kerroksessa. Sitä ei saa helposti kun levystö on kiinni. En toivo mitään muuta kun sitä Boney M:n raamatun psalmi 73 pohjalta tehtyä laulua. Lähetään sillä alkuun, katotaan sitten mitä miä toivon seuraavalla kerralla. Kahden viikon päästä en osallistu koska silloin tulee huumorimusiikin puhelinlangat. Kaikki soittaa velipuolikuun kappaleita kun P-P Petelius on siellä vieraana. Nyt olen rohkaistunut sen verran että uskallan uuden avustajan kanssa soittaa vaikka puhelinlangoille. Katsotaan miten meidän käy ensi perjantaina. Nyt loppu tähän tämä blobi.

Ei kommentteja: