torstai 26. huhtikuuta 2012

Puhelinlangat

Minun pitää kertoa taas miten minä yritin puhelinlangoille. Tällä kertaa miä otin Oili Oiliin varatun toiveen koska miä tiesin että Happoradio on puhelinlangoilla koneella. Päätin toivoa sitten sen. Oiliin aion toivoa vähän harvinaisempia kappaleita. Kun minä istuin perjantai-iltana kaikessa rauhassa niin sieltä soitettiin. Miä olin ihan hirveessä paniikissa. Onneksi oli sen verran pitkä biisi että se pahempi jännitys ehti mennä pois. Jatkossa pitää tehä niin että jos tuntemattomasta numerosta soitetaan niin avustaja vastaa eikä anna mulle heti puhelinta vaan selittää kuka täällä on ettei se toimittaja ihmettele mihin ihmeeseen hän on soittanut. Mulla on suunnitelma mielessä mihin miä aion osallistua seuraavaksi. Se suunnitelma toteutetaan sitten myöhemmin ensi kuussa. Mikä toi suunnitelma on en kerrokkaan teille sitä. Se mun puhelinlangat laulaa osuus meni hyvin. Me puhuttiin mikä oli yksvuotis- ja mikä kaksvuotishääpäivä, koska se edellinen soittaja mietti yksvuotishääpäiväänsä. MP3-soitin areenassa on rikki. Se ei anna toistaa kun tunnin esim. puhlareita ja omaa listaa. Pitäs siitä tehdä ilmotus areenan palveluun että ne tsekkais sen. Joskus vielä aion ottaa Happoradion takaisin mun toivelistalle mutta en vähään aikaan. Syy siihen miksi miä otan Happoradion takaisin listalle on yksinkertaisesti se että se nauhotus on niin huono laatunen. Seuraavan kerran millon miä aion osallistua puhlareihin on 9 pvä Marraskuuta. Jos silloin en pääse läpi siirrän sitä Tammikuun 11. päivään. Katsotaan silloin miten minun sitten käy. Minua nauratti se kun se odotus biisi tuli niin avustaja meni kaikessa rauhassa pitsan luo ja rupesi pilkkomaan sitä. Loppuu tähän tänä iltana tämä blogi.

Ei kommentteja: