sunnuntai 8. huhtikuuta 2012

oma lista 2015

Nyt minä kirjoitan ensin sellaisesta aiheesta mikä minua ärsyttää omassa listassa. Jos juontaja on kipeä niin uusitaan viime viikkoinen oma lista ilman mitään että sanotaan että se on uusinta. Vois tehä jotain muuta sillä välillä kun kuunnella uusintoja. Se olis hauska jos niitä yhdistäis niitä entisiä osallistujia niin että kahen päivän ohjelmmista tehtäisiin 2h erikoisohjelma mitä se oli ennen. Ennen se kesti tunnin mihin miä osallistuin kaksi kertaa. Se ei tuntuis niin ärsyttävältä kun mitä minusta tuntuu nyt kun minä olen kuullut sen oma lista ohjelman viime viikolla. Olen päättänyt seuraavaa: jos minä olen hengissä 2015 aion tehä syntymäpäivä teemaisen oman listan mihin tulee minun kaikkia merkkibiisejä. Kuitenkin silleen mitä vanhemmat pystyy kuunteleen. Sinne tulee ainakin Hoobastankkia, pmmp:tä, saraa, tehosekoitinta ja sitten tulis kirkaa. Jos oma lista on toiminnassa silloin. En miä muuten kirkasta tykkää mutta det glider in olisi hyvä avaus omalle listalle. En ikinä tienny et se on kirkan esittämä leijonien kanssa. Tajusin vasta jälkeenpäin kun olin lähettänyt oman listan sinne että kirka on mukana siinä. Laitan perusteluihin näin: tämä on oiva läpileikkaus minun musiikkimausta. Kirkaa miä valitsin siksi että tätä ei olla kuultu pitkään aikaan. Enemmän poika saunoo on soinnu radiossa useammin kuin tämä. Hoobastankkia valitsin siksi että tämä oli minun ja minun kaverin yhteisiä biisejä kun hän aloitti meillä työt silloin 2005. Pmmp kuuluu samaan kategoriaan ja pmmp on muuten ihan ok bändi kyllä sitä muutenkin kuuntelee mutta tämä on hyvä biisi. Tämä on ainoa mistä minä pidän pmmp:n tuotannosta. Tehosekoitin tämä on taas minun toisen kaverin ja minun yhteisiä biisejä. Tämä kuuluu siihen että minä tykkäään semmosesta suomipopista mutta en ole tutustunut muihin tehosekoittimen biiseihin. Tämä on semmoinen kesäinen biisi mut tehiksen biisit ei oikein pure. Saran rauhan aika, tämä soi ylex:llä oliko se 2008. En silloin kiinnittäny sanoihin huomioita mut nyt kun olen kuunnellut sanoja tarkemmin niin siellä on tosi hyvät sanat. Tässä biisissä voisi jopa kuvitella että tämä voisi olla hengellinen yhtye, mitä se ei todellakaan ole. Jeesus antaa kaiken takaisin jos häneltä pyytää. Kuinka paljon häneltä saa takaisin. Voisitteko te soittaa minulle ekana tai viimisenä listalla 9.11. olevaan lähetykseen. Jos te voisitte soittaa radiosta minulle sunnuntaina 9.11. kiitos. Tämä teksti ei ollu tarkoitus 2015 9.11. että blogin lukijat soittaisivat vaan miä kirjotan tätä valmiiksi oma listatoimittajalle jos oma lista on hengissäkään silloin. Nyt loppuu tämä tänään tähän jos en miä innostu kirjottaan lisää.

Ei kommentteja: