tiistai 10. huhtikuuta 2012

Kadonneen jäljillä jaksoista mielipide

Nyt minä kerron siitä mitä minä olen mieltä kadonneen jäljillä jaksoista. Kadonneen jäljillä on ihan loistava ohjelma mutta asiat ei kävisi niin helposti jos vaivautuisi itse etsimään kadonnutta henkilöä. Minua ärsyttää ne jaksot missä kadonnutta henkilöä lähdetään etsimään, sitten se löytyy annetussa osotteessa tai jonkun lähisukulainen asuu siellä nyt. On totta että kadonneen jäljillä on hyvä ohjelma mutta pitäs olla vähän oma-aloitteellisuutta ensin. Esimerkiksi kadonneen jäljillä kolmannen tuotantokauden ekassa jaksossa kävi niin että Venäjältä Suomeen adoptoitu nainen lähti etsimään siskojaan. He menivät siihen lastenkotiin missä hän on ollut hoidossa. Kun he tulivat ulos ihan naapurissa asui toisen siskon joku sukulainen. Sitä kautta homma lähti purkautumaan. Semmoset jaksot minua ärsyttää, kaikki menee niin helposti. Muuten kadonneen jäljillä on ihan hyvä ohjelma. Mieleen on jäänyt semmoset jaksot jotka on pysähyttänyt minut ihan täysin. Toisen kauden Espanja jakso oli mielenkiintonen koska sitä ei löytynyt sitä henkilöä mitä lähettiin hakemaan. Vasta kuvausten jälkeen se löyty. Mieleen on jäänyt semmoinen jakso missä oltiin Itävallassa etsimässä 90-vuotiasta isää. Samoin myös kun oltiin Ruotsissa etsimässä lähes 70-vuotiaan naisen siskoa. Kun se jännitys kasvaa ja kasvaa, lopulta kun se ihminen löyty hän purskahti sydäntä särkevään itkuun. Eli tämmöstä minä olen mieltä kadonneen jäljillä-ohjelmasta tällä kertaa. Kohta minä menen uimaan mutta ensin mulla on fysioterapia.

Ei kommentteja: