perjantai 6. huhtikuuta 2012

pikku pettymys

Nyt minä olen kamalan pettynyt siihen että kun minä selasin radio suomen ohjelmia, siellä oli ohjelma valo voittaa joka mainostettiin gospelmusiikin erikoisohjelmana. Kun minä kävin kuuntelemaan sitä lähetystä niin pettymys oli suuri. Sieltä nimittäin tuli amerikkalaista entisajan gospelmusiikkia. Se oli hyvä että tuli edes jotain gospelmusiikkia, minä olisin odottanut sekä nuorta että vanhaa gospelia. Varmaan nuoret kuulijat kaikkosivat kanavalta kun vähän vanhempaa gospelmusiikkia alkoi tulla. Jos minä olisin valinnut ne kappaleet valita niin olisin soittanut vähän nuorempaa musiikkia. Pari-kolme kappaletta vanhaa ja loput nuorekasta musiikkia. Minä olen niin vannoutunut nuorten gospelmusiikin ystävä että minun on vaikea ymmärtää sitä miten tommonen kanava voi soittaa ns. gospelmusiikkia. Oli se hienoa joka tapauksessa jos joku vanhempi ihminen sai jotain tästä ohjelmasta vaikka se ei olisi uskossakaan. Juha Tapio oli ainoa mistä tykkäsin. Nyt alkaa kohta minun lempiohjelmani puhelinlangat laulaa joka kestää lähes 4h kun on pääsiäinen, ainakin miä sain sen käsityksen kun he sanoivat että tänään mennään pitemmällä kaavalla. Nyt loppuu tänä iltana tämä blogi.

Ei kommentteja: