torstai 29. maaliskuuta 2012

Come Home mahollinen biisilista

Nyt se on varmaa että olen menossa Come Homen suoraan lähetykseen 23.5. Tavallaa minua hermostuttaa se ja tavallaan miä ootan sitä. Hermostuminen johtuu siitä että en ole ollut kun puhelimen kautta suorassa lähetyksessä mutta nyt ollaa sitten radiossa suorassa lähetyksessä. Etenkin minua pelottaa se että kun on mikki auki ettei sano mitään sopimatonta. En miä aio kiroilla mutta sillee sopimatonta mikä ei kuulu n. 200 miljoonan korviin. 200 miljoonan heitto oli arvio, mutta aika paljon kuulijoita on joka tapauksessa, Come Home on suosituin ohjelma Deillä. Sitä kuuntelee niin nuoret kuin vanhat. Nyt biisilistaan. Ensimmäinen biisi on HB:n Hän puhuu. Sen takia että tätä on toivottu 28.3. olleeseen lähetykseen niin että se ei silloin mahtunut mukaan. HB herättää minussa muistoja myös. Kun olin Porissa kansanlähetyspäivillä niin kaveri ehdotti että mennään katsomaan HB:tä. En silloin tiennyt tästä yhtyeestä yhtään mitään. Toinen biisi on Egoeimi: Tule. Tämän kappaleen valitsin siksi että en muista kuulleeni egoeimiä Come Home-ohjelmassa juuri lainkaan. Muuten Radio deissä on soinut egoeimi, Come Homessa ei. Tuo yhtye oli ensimmäinen gospelbändi mihin miä tutustuin CD-formaatissa. Kolmas biisi on semmonen biisi kun Awesome God. Tämän kappaleen tarina on vähän kummallinen, ei se niin kummallinen ole mitä voisi luulla. Me ollaan laulettu tätä seurakunnassa. Toivoin sitä Radio aallon listassa joka on täysin maallinen kanava. Minulle oli yllätys että se soitettiin koska hengellisiä biisejä ei soiteta maallisilla kanavilla kovin paljon. Se oli minusta hieno saavutus että soitettiin edes kerran jossain muualla kun Radio deissä. No se on lyhyt laulu joka tapauksessa. Viimeisenä lauluna ajattelin jotain Juha Tapion lyhyttä biisiä. Ei minulle tule muuta biisiä mieleen kuin Luvattu maa. Tämä kappale tuli kaikista mieleen kun mietin mikä on kaikista lyhyin kappale joka kestää alle kaksi minuuttia. Tällä listalla lähetää Come Homeen, toki se saattaa muuttua matkan varrella jos ne soittaa ensi viikolla HB:n. Sitten minä kehittelen jotain muuta. Jos facebookista tulee parempi ehdotus mitä voidaan soittaa, se otetaan huomioon myös. Valitettavasti mulla on niin paljon asiaa että on parempi säästää huomiseen sen asian kirjottaminen. Huomenna on kuitenkin aikaa. Loppuu tänä iltana tähän.

Ei kommentteja: