sunnuntai 18. maaliskuuta 2012

Asia mikä Norjassa voi olla vaikeeta

Kuten otsikko kertoo asia mikä voi olla vaikeeta kielitaidon lisäksi on se että kahteen viikkoon ei kuule suomalaisia radiokanavia ollenkaan. Ei voi kuunnella puhelinlankoja eikä muuta ohjelmaa. Puhelinlangat on kuitenkin minun elämän suola. Minä kuuntelen sen minkä pystyn netistä yle areenasta. Voitteko kuvitella yhtä asiaa? En olisi halunnut viime perjantaina mussukkaa tänne. Viime viikolla kävi niin, kun minä olisin kuunnellut puhlareita netti oli aivan juntturassa, ylen nettisivut kaatui launtaina. Kun puhelinlangat oli areenassa se tiedosto oli nettisivun kaatumisen myötä vioittunut niin että se pysähtyi kaiken aikaa kun yritti kuunnella. Sen takia minä en olisi halunnut mussukkaa tänne kun minä luulin että on taas sama ongelma että se kaatuu taas koko ajan eikä puhelinlangoista kuulu yhtään mitään. Kun minä sitten kävin kuuntelemaan lauantaiaamuna niin tiedosto oli ilmeisesti viikon aikana korjaantunut ja se toimi normaalisti. Nyt loppu tämä tänä iltana tähän.

Ei kommentteja: