lauantai 9. heinäkuuta 2011

Oma lista

Nyt miä kerron, mihin miä oon taas osallistunu: YleX:n Oma lista -ohjelmaan, jossa saa valita viisi kappaletta, mitkä haluaa kuunnella. Ne soittaa etukäteen mulle, ja kyselee multa mitä miä harrastan, mitä miä teen, jne. Sitten ne soittaa toisen biisin aikana minulle ja ottaa suoraan lähetykseen. Sitten ne haastattelee aika pitkään. Sitten ne soittaa minun biisin.

Yritän ujuttaa sinne jotain hengellistä. Se tulee siinä vaiheessa ilmi, kun minun kappale, joka on yhen kristityn yhtyeen biisi, laitetaan soimaan. Minä sanon etukäteen, mitä mie haluaisin: ehkä ne osaa just ne oikeet kysymykset. Se yhteys on aluksi huono, sitten kun mennään suoraan lähetykseen, se yhteys on ihan normaali.

Ymmärrän kyllä sen, että listoja on jonossa, kun se on valtakunnallinen radiokanava.

Mutta nyt minun on aika mennä sänkyyn, jatkuu huomenna (tai sitten joskus toiste).

Ei kommentteja: