keskiviikko 29. kesäkuuta 2011

Naamiaisasu

Olen menossa Norjaan ensi kesänä. Olen lukenut edellisestä matkasta heidän nettisivuiltaan. Siellä on ollu muun muassa matka Osloon & shoppailua Oslossa, sekä leiriläisten vanhempien tapaaminen. Tuskin minulle sinne kukaan tulee, olenhan mie tavallaan lomalla. Mutta onhan siellä naamiaiset! Joka tarkoittaa sitä, että puheudutaan joksikin muuksi tyypiksi, kun mikä oikeesti on.

Koska minä luultavasti en löydä sopivaa asua sieltä, niin minä päätin sitten ottaa minun naamiaisasun mukaan. Koska leirillä on tarkoitus tutustua erilaisiin kulttuureihin ja nähä muitakin eri maista, todennäköisesti mie olen ainoa suomalainen siellä, minkä takia miä päätin ottaa mukaan tuulipuvun, naisen peruukin, ja sauvakävelykepit.

Minä ajattelin sitä sauvakävelijää, koska muunmaalaiset ei tiedä sauvakävelystä yhtään mitään. Toivottavasti sauvojen kanssa ei tule ongelmia lentokoneessa! (Tarkoitan turvamiehiä.) Mitenköhän mie selitän sauvakävelyn englanniksi?! Se jää nähtäväksi. Saa ainakin hyvät naurut aikaseks, jos ei muuta!

Jatketaan joskus lisää.

Ei kommentteja: