maanantai 11. heinäkuuta 2011

(jatkoa edelliseen..)

Nyt tulee koko selitys sille, että minkä takia minä tein oman listan.

Oikeesti minä en ollu koko ohjelmasta kiinnostunut ennen kun muutaman kerran sitä kuulin. Koko tarina menee niin, että minä näytin kaverille Oma lista -ohjelmaa. Sitten kaveri innostukin tekee oman listan.

Kun hän oli kotona tunnin päästä siitä, niin radiosta soitettiin. Kaveri kertoi minusta sille toimittajalle, että mie olen liikuntavammainen. Sitten se toimittaja kysy, että onko hän tehny oman listansa? Kaveri sanoi, että ei ole. Silloin se toimittaja käski minun tehdä oman listan. Minulla oli ikään kuin velvollisuus tehdä se. Ei sitä kehtaa olla tekemättä, jos kerran radiosta käsketään!

Kun sitten kaveri soitti minulle, olin ihan innoissani ja rupesin jännittämään niin, että mulla oli ihan hiki. Jännitin niin hirveesti kaverin puolesta ja omasta puolesta. Kaverin haastattelu meni minun mielestä hyvin, paitsi kaverini ei muistanu lähettää terveisiä minulle, jota minä suuresti ihmettelen! :)

Olen päättäny tehdä niin, että jos tämä toimittaja soittaa minulle, niin kerron koko stoorin YleX:n suorassa lähetyksessä. Vietin nimittäin melkein koko yön miettien niitä kappaleita.

Toivottavasti ei käy niin, että sama kaveri, joka teki oman listan, joutuisikin yht'äkkiä tulkiksi samaan ohjelmaan. Sitten pitäis kuulijoille selittää, mitä tässä tapahtuu; miksi sama kaveri on uudestaan ohjelmassa.

Loppuu tänä iltana tähän.

Ei kommentteja: