maanantai 27. helmikuuta 2012

Erään kanavan tietokilpailu

Tossa äsken minä sanoin että multa loppu asiat kesken mutta nyt tulee kritiikkiä erään kanavan tietokilpailusta. En tarkoituksella halua sanoa kanavan nimeä, kyllä te tiedätte mitä minä tarkoitan. Olen halunnut osallistua siihen tietokilpailuun kauan aikaa, siitä asti kun kuulin sen ekan kerran. Nyt tulee kritiikkiä, aikaisemmin tässä kilpailussa sai vaan soittaa ja valita kumpaan kanavan juontajan joukkueeseen haluaa. Kritiikki tulee siitä että on karsinta kysymykset ja pitää heti vastata jos pääsee linjoista läpi. Jos vastaa oikein niin pääsee kilpailemaan. Minun tapauksessa ei anneta paljon mahdollisuuksia sillä saisin minäkin osallistua siihen kilpailuun mutta minä en halua juuri sen takia kun pitää samantie tietää karsintakysymykset. Jos se olisi sellainen kuin se ennen oli niin osallistuisin varmasti. Se olisi kiva jos olisi ilmaiseksi siellä studiossa. Pääsis automaattisesti osallistumaan siihen tietokilpailuun. Nyt te ihmettelette mitä tuo ilmeisesti tarkoittaa, se tarkoittaa sitä että vois ilmeisesti osallistua jos olisi paikan päällä toisen juontajan tilalla ettei tarvisi karsintakysymyksiä selvittää. Tämmöinen blogi tällä kertaa. Kirjoitetaan taas joskus lisää.

Ei kommentteja: