maanantai 27. helmikuuta 2012

90-luvun tv-ohjelmat tulee takaisin jossakin määrin

Nyt pitää kirjoittaa sellaisesta asiasta kuin selviytyjät. Siitä tehdään Suomiversio. Olen innoissaan kaikesta uudesta asiasta, tämä on uusivanha asia. Joskus 90-luvulla oli sellainen ohjelma kuin Robinson jonka voittajista ei ole kuulunut yhtään mitään. Ainoa miinus puoli on se minkä tiedän tässä vaiheessa on ihmisten kiroilu siinä ohjelmassa. Minusta se on typerää mutta onhan se ohjelma muuten niin mielenkiintosta seurattavaa miten paljon ihminen kestää. Millonkohan tulee semmoinen tv-ohjelma mihin minä voisin osallistua? En osaa laulaa, en pysty laittamaan ruokaa enkä ole hakemassa yhtiöstä töitä. Biisikärpäseen en halua osallistua koska siinä pitää saada sanat oikein. Mitäköhän tapahtuis jos minä menisin sinne ja avustaja tulkkaisi väärin vaikka sanoisin oikein. Huvittava ajatus sinänsä. Tämmöstä ohjelmaa odotellessa jossa cp-vammainen pääsee osallistumaan. Nyt loppu tähän minun blogi. Sen verran vielä sanon että olen aika paljon kirjoittanut blogia kun joskus aikaisemmin. Joskus sitä vaan innostuu ja joskus tulee taas semmoisia hetkiä että minä en jaksa kirjoittaa. Uusia aiheita odotellessa.

Ei kommentteja: