torstai 16. helmikuuta 2012

90-luvun sarjoja ehdottomasti dvd:lle

Tämä otsikko on sinänsä kummallinen mutta minä kaipaan yhtä asiaa 90-luvulta nimittäin tv-sarjoja. En tarkoita mitään näyteltyjä sarjoja vaan 90-luvun suosittuja tv-ohjelmia. Esimerkiksi game over olisi kivaa katsottavaa jos niitä tulisi oikein dvd-boxi. Game over oli minun mielestä hyvä sarja. Tottakai oli siellä väkivaltaakin peleissä, en suosi väkivaltaa ollenkaan mutta muuten se oli ihan hyvä ohjelma. Game over tuli aina lauantai iltapäivisin kunnes se siirtyi lauantai aamuun. Uusintoja ei kannattaisi lähettää koska muuten kaikki nuoret jotka ei ole nähneet game overia soittaisivat siihen numeroon aivan turhaan. Selvennykseksi kerrottakoon että sitä juonsi semmoinen kumiukko joka myöhemmin paljastui Arttu Harkiksi. Kirjoitan tästä asiasta nimellä koska se on nyt julkista, ollut jo kauan aikaa. Minulla on game over nauhoja, mutta ne on läpi katsottu kaikki. Enkä halua niistä dvd:tä koska minä olen kyllästynyt niihin jaksoihin, koska olen niin monta kertaa katsonut ne jaksot. Ensin katsoin niitä mammalassa ja nyt täällä kotona. Aina silloin tällöin jos ei ole mitään tekemistä niin minä katson niitä. Erikoisesti minä tykkäsin jos siellä oli ulkomaalaisia vieraita pelaamassa. Voi kun game overista tulisi dvd-boxi niin ostaisin välittömästi. Kaikista näyteltyistä sarjoista on boxit, ihmeiden tekijöistä, blondi tuli taloon, toivottavasti tämän hetken suosituista sarjoista ei tehdä dvd-boxeja. Tiedätte varmaan mitä minä tarkoitan, se tulee MTV3:lta. Kirjoitan taas kun aihe ilmenee.

Ei kommentteja: