sunnuntai 5. helmikuuta 2012

Yleisradio uudisti ohjelmat

Kuten otsikko kertoo, yleisradio uudisti ohjelmat niin että yle puheelle meni kaikki urheilut. Minusta se on hyvä asia. Tottakai minä ymmärrän niitä jotka ovat iänkaiken kuunnelleet urheilun tulokset yhdeltä ja samalta kanavalta. Kaikkeen täytyy tottua. Nyt radio suomen ohjelmakartta on minusta hyvä, paitsi lauantaina sieltä tulee aina kymmeneltä huonoa ohjelmaa. Kuka sitä kuuntelee, en minä ainakaa. Tarkoitan koe-eläinpuistoa. Minusta se ei sovi ainakaan nuorisolle. Mutta onneksi on radiossa semmoinen mahdollisuus että voi vaihtaa kanavaa. Eilenhän minä kuuntelin parasta ennen, se on ysäriohjelma kanssa, jossa soitetaan 90-luvun musiikkia. Ainoa mikä harmittaa tässä uudistuksessa on se että ennen tuli oma lista arkisin joka päivä ja nyt se tulee kerran viikossa klo 11-13. Siihen on ahdettu viisi listaa, neljä niistä on kuulijoiden tekemiä, yksi julkkiksen tekemä. Minä tiedän tarkalleen miten se homma toimii, kun te olette lähettäneet omia listoja niin sitten toimittaja soittaa joko lauantaina tai perjantaina ja ilmottaa teille että nyt soi sinun listasi. Kahdelle henkilölle hän soittaa suorassa lähetyksessä ja juttelee heidän kanssa. En ole lähettänyt tähän ohjelmakokonaisuuteen omia listoja mutta aikaisempaan kylläkin, kun niitä oli kaksi ja kolme. Mikä tärkeintä puhelinlangat tulee ihan normaalisti klo 18:03! Aion osallistua, kunhan uusi avustaja saa minun puheistani selvää ja toinen avustaja saa asiansa kuntoon.

Ei kommentteja: