keskiviikko 17. kesäkuuta 2009

Yksi radiokanava säikäytti minut melkein kuoliaaksi ja vähän muutakin

Tämä tarina alkaa tiistai-aamusta. Minä olin aikonut katsoa ylex:n lähetystä, joka on äärimmäisen mielenkiintoinen. Kun kappale loppui, juontaja sanoi toiselle että "Nyt on se hetki". Hetken aikaa oli aivan hiljaista. Yhtäkkiä kuului hirveä rääkäisy - se oli niin äkillinen, että minä säikähdin oikein kunnolla! Avustaja säikähti kun minä säikähdin ja avustajalta tipahti tomaatti- ja kurkkulautaset käsistä. Tomaattia oli joka paikassa, ikkunoissa asti.
Juontajat olivat saaneet ilmeisesti viestin, että säikäyttäkää joku hereille. Me ei tiedetty mitään siitä, taisi olla suunniteltu juttu. Se oli niin järkyttävä kokemus, etten enää katso sitä aamulähetystä. Hyvä ettei minulla ollut silloin mitään suussa, muuten olisin vetänyt ruoat henkeen!
Toiseen asiaan, tänään alkoi lähetys Keuruulta Juhannusfestareilta. Kävin katsomaan lähetystä, mutta se pätki niin hirveästi että minua rupesi ärsyttämään. Kuvalähetys pätki ja oli epäselvä. Muuten olisin seurannut lähetystä, mutta kuvan väpätys ja äänen pätkiminen oli ärsyttävää. Täytyy tyytyä RadioDein antiin. Onnenksi minun lempipuhujani osuus tulee RadioDeistä huomenna illalla. Tämmöistä tälläkertaa, kirjoitellaan joskus lisää.

Ei kommentteja: