sunnuntai 21. kesäkuuta 2009

SuomiTV

Minun piti kirjoittaa ihan toisesta aiheesta blogia, mutta nyt minun on pakko hehkuttaa netistä löytäämääni tietoa. Tässä jokin aika sitten oli sellainen kanava kuin SuomiTV, joka tarjoaa ensimmäisenä kanavana valtakunnallisesti väkivallatonta ohjelmaa ynnämuuta. Olen eniten iloinen siitä, että sellainen kanava oli olemassa väliaikaisesti! Nyt mun on pakko hehkuttaa: SuomiTV on saanut (yllätysyllätys) kokoaikaisen luvan toiminnalleen. Nyt ei tarvitse ajatella, että voiko jättää lasta telkkarin ääreen vahtimatta telkkarin ohjelmatarjontaa. Tämä on koko perheen kanava joka aloittaa lähetykset 15.10. Olen iloinen että päättävien aivoissa löytyy sen verran järkeä, että kanava sai jatkoa. Minä ainakin kuuluun henkilökohtaisesti SuomiTV:n innokkaaseen katsojajoukkoon! Olen kurkkinut niiden nettisivuja; aina on lukenut se sama tieto eli SuomiTV hakee toimintalupaa. Näytin avustajalle nettisivuja ja hän rupesi tutkimaan sivuja. Samalla huomattiin tämä kyseinen tieto, että ohjelmat jatkuu taas :)
Että tämmöinen teksti tällä kertaa! Olen suoraan sanottuna enemmän kuin iloinen tästä jutusta! ---> Minä olen onnellinen :-)

p.s. kanavan pitäisi olla entiseen tapaan kanavalla99 ^^

Ei kommentteja: