tiistai 2. kesäkuuta 2009

Pakko ottaa kohuun kantaa!

Tänä aamuna kuulin, että suositussa tv-sarjassa oli tapahtunut hurjia asioita. Ensin joku haudattiin elävältä ja kahvila räjähti. Asiasta ollaan tekemässä hirveää bolemiikkia. Minä en ymmärrä minkä takia sarjaa ylipäänsä seurataan, enkä sitä, että sarjaa esitetään siihen kellonaikaan. Minusta kello 21:00 sopisi tälle sarjalle paremmin. Eihän sarjan esitysaikaa enää voi muuttaa koska sarja on tullut tähän kyseiseen kellonaikaan aivan alusta asti.
Minä olen kuullut sellaista huhua, että yksi käsikirjoittajista ei anna omien lastensa katsoa sarjaa. Minä katsoin tätä kyseistä sarjaa kun se alkoi. Heti kun joku löi sarjassa toista hekilöä totesin, että tämä ei ole minun ohjelmani ja olen siitä saakka inhonnut tätä sarjaa.
En voinut Helsingissä asuessani olla kuulematta mitä ohjelmassa tapahtuu, koska keittiö oli aivan olohuoneen vieressä.
Minä toivoisin, että tämän tulevan kauden jälkeen ei tehtäisi uusia jaksoja ollenkaan. Eikö käsikirjoittajat tajua miten se voi olla pelottavaa nuorille katsojille?
Tätä mieltä minä olen tälläkertaa. Vähän kritiikkiä tässäkin blogissa!

Ei kommentteja: