lauantai 20. kesäkuuta 2009

Kesän kuulumisia

Heti alkuun minun pitää pyytää anteeksi sitä, että minä olen katsonut erilaisia ohjelmia, mutta vaan pikkaisen Juhannuskonferenssia. Siihen on kaksi syytä. En tiedä onko ne kaikki ohjelmat niin mielenkiintoisia enkä tiedä näytetäänkö kuvaa vain pääteltasta. Toisaalta minulla ei ollut haluakaan katsoa erilaisia ohjelmia. Jos minä olisin kotona niin meillä katsottaisiin koko konferenssi alusta loppuun. Toisaalta en tiedä miten muut avustajat suhtautuvat jos tulee heidän mielestään sellaista tekstiä, mikä saattaisi loukata. Minä päätän omista asioistani, jos näytettäisiin ylistystelttaa aina ohjelmassa,niin sitten kyllä katsoisin sitä hyvin mielelläni. Kun siellä näytetään vanhojen mummojen ja aikuisten ikäistä ohjelmaa, ei se paljoa miellytä minua.
Muun tyyliset ohjelmat alkavat vasta klo22. Tämä on selitys sille, minkä takia en ole katsonut juhannuskonferenssia, ja tuntuu tärkeältä pukea asiani kirjoitusmuotoon.

Ei kommentteja: