tiistai 20. maaliskuuta 2007

minun törttöilyä

Minä olen törttöilyt eilen..
Minä luulin että mun kaveri tulee käymään, mutta hän tuleekin jokin muu päivä. Ensin minä luulin että minulla on uintia. Lopulta minä sain kaverin kiinni, sain kuulla että uinti onkin toisena päivänä. Lopulta miä sain suostuteltua hänet uimaan kanssani sinä päivänä, mitä minä olinkin ajatellut. Olin siirtänyt kaikki kaverini sen kyseisen uinnin takia toiseen päivään. Lopulta minä kysyin kaveriltani, että käykö hänelle joku muu päivä. Hänelle ei käynyt, koska hänellä on muuta menoa.

Tänään radiossa puhuttiin, että onko musiikki hyvää levyllä vai livenä. Minun mielipide on se, että se on sekä että; riippuen keikasta!
Kohta miä palaan siihen mikä on meitä puhuttanut viimeiset kaksi kuukautta. Nimittäin ne kuuluisat eduskuntavaalit.

Saa vapaasti kyllä kommentoida! Myös jos löytää tämän jotakin muuta kautta, kuin minun sähköpostin kautta.
Jatkuu kohta...

Ei kommentteja: