tiistai 20. maaliskuuta 2007

lisäys edelliseen

Laittakaa siihen että "tätä ei saa lukea toiset", eihän kukaan idiootti lue toisten kommentteja ennen kuin minä olen sen lukenut! Minä laitan että saako toiset sen lukea vai ei, laittakaa se siihen ettei saa lukea, ettei julkaista nettiin. Sitten miä heitän kaikki roskiin, missä lukee ettei muut saa lukea kuin minä! Älkää huoliko kaikki uudet käyttäjät, myös tuntemattomat että tututkin, älkää huoliko kyllä minä kaikki viestit luen kunhan vaan tulee kommenttia! Kaikki ruokaohjeetkin minä julkaisen jos siihen annetaan lupa.
loppuu tältä illalta kommentointi.

1 kommentti:

sari S kirjoitti...

Moi Nikke!!!!
Pyysit aiheita.Onko liian laaja,tai henk.kohtainen seuraava:
miten rohkeasti ja suvaitsevasti me suomalaiset suhtaudumme erilaisuuteen ja vammaisuuteen.
Minua ainakin kiinnostaisi mielipiteesi.
Tuun taas joskus kurkkaan mitä kirjailet.Ja tulehan sinäkin välillä meille kuulolle!
Kevät Iloa,
Sari S. / Radio Nova