tiistai 20. maaliskuuta 2007

...jatkuu

Nyt tulee kommenttia eduskuntavaaleista.
Ensinnäkin musta se ei ole oikein, että ehdokkaat äänestävät! Jopa presidentti saa äänestää, ja pääministeri. Silloinhan ne äänestää toisiaan! Musta se on ehdottoman väärin.

Nyt tulee tiukkaa asiaa idolseista. Olen ajatellut lopettaa Idolsin katsomisen. Se peli näyttää niin selvältä! Tietysti voittaja on yksi hevari tyyppi, mutta sitä minä en ehkä voi julkistaa... sen nimi alkaa A:lla. Kuka on toinen, sitä ei vielä tiedä! Kuka on kolmas? Ei haittaa vaikka jäis yksi jakso näkemättä.

Minua saa vapaasti kommentoida edelleen. Minä kommentoin sitten tarpeen mukaan takaisin. Mitään herjaavaa minä en julkaise! Enkä kirosanoja, puhelinnumeroita enkä koko nimiä! Laittakaa asioitten otsikkoihin kommenttia, esimerkiksi eduskuntavaaleista, jos teillä on jotain kysymyksiä tai jotain palautetta. Niitä ilomielin otetaan vastaan!
Laittakaa että saako julkaista teidän kommentteja blogissa!
Ja otan vastaan aihe-ehdotuksia, mistä miä voisin kirjoittaa!
Minä olen niin uusi käyttäjä, etten tiedä kaikkia blogin sääntöjä, mutta yritetään! Minä kirjoitan että näkyykö se kommentti kaikkialla ensin.

jatkuu pikkusen vielä kohta!=D

1 kommentti:

salla kirjoitti...

heippa nikke.
hienoa että sulla on tällainen blogi kanssa, nyt voi jättää sulle kaikkea hauskaa viestiä tänne=)
jes