perjantai 27. joulukuuta 2013

Yllätys oli iso
Viimeviikolla kirjoitin blogin, jossa kerroin siitä, että minut kustannetaan johonkin. Tai se ei ollut edes viimeviikollakaan. Tarkemmin sanottuna 23.12. Yllätys oli se, että minä pääsen johonkin konserttiin, joka on uuden lastensairaalan hyväksi. Olin aika hämmästynyt, kun äiti ei ollut suunnitellut asiaa sen tarkemmin. Olin aika kauhuissani. Kukaan ei ole minun suosikkiartistini, paitsi Arja Koriseva. Hänellä on aika hyvä ääni. Mikään suosikki hän ei ole. Minä en voi ymmärtää, että konsertissa esiintyy myös näyttelijä. Mitä hän tekee siellä? Toivottavasti ei mitään missä kiroillaan liikaa. En usko että se tekee sen, koska siellä on kuitenkin 1700 ihmistä kuulolla. Muuten se konsertti tulee olemaan aivan loistava. Siellä on pääasiassa muusikoita. Minä sain viimeisen lipun sinne. Se tapahtuma on 12 päivä tammikuuta. Kirjoitan aiheesta blogiin, kun olen ollut siellä. Nyt loppui tämä aihe tähän.

Ei kommentteja: