sunnuntai 29. joulukuuta 2013

Radio Nova

Nyt kerron missä olin toukokuussa. Olin nimittäin Radio Novassa käymässä. Se miten pääsin sinne, oli niin helppoa. Laitoin yhteys tietoni yhteen heidän kilpailuunsa, tai oikeastaan laitoin silloisen avustajani yhteystiedot. Sen kilpailun voitin ja sain palkintomatkan Radio Novaan. Kilpailun ideana oli kertoa joku haave jonka haluaisi toteuttaa. Laitoin toiveenani Radio Novan vierailu luonani tai sitten menisin itse Radi Novaan. Avustajalle soitettiin eräänä perjantaina ja hän kertoi minusta. Sovimme että menisin seuraavan viikon tiistaina Radio Novaan. Kilpailun kustansi Seinäjoen kaupunki ja heidän edustajansa tuli kanssamme studioon. Haastattelu jännitti minua. Sanoin kaikki oleelliset asiat miksi olen radiosta kiinnostunut. Eräs asia on mielenkiintoinen. Aina kun olen radiossa paikan päällä, käy niin että mikrofonit eivät toimi. Yksi mikeistä oli rikki. Myös käydessäni Ylex:llä oli mikki rikki. Tosin Ylex:llä oli uudet mikit käytössään mutta he eivät osaaneet käyttää niitä. Vasta kun joku tekniikan tuntia tuli paikalle ja otti mikkien suojukset pois, alkoivat ne toimia.
Minulla on seuraava tavoite koskien radio Novaa. Viime kesällä oli kilpailu jonne piti soittaa jos oli vamistamassa ruokaa tai oli kauppakeskusessa. He etsintäkuuluttivat henkilön joka juuri oli tekemässä asioita joita radiossa sillä hetkellä manittiin. Pääpalkintona oli kymmenetuhatta euroa. Viime kesänä en uskaltanut osallistua siihen koska Radio Novan vierailusta oli niin vähän aikaa. Mutta tulevana kesänä aion varmasti osallistua. Ohjelma oli niin suosittu, että se uusitaan. Saas nähdä miten äijien käy silloin.

Ei kommentteja: