sunnuntai 29. joulukuuta 2013

MINUA ÄRSYTTÄÄ
Nyt minä kerron sellaisesta asiasta, joka minua ärsyttää hyvin paljon. Kun olen ollut vaikka missä asuntolassa, nimittäin minua ärsyttää se, että kukaan ei saa ottaa mitenkään henkilökohtaisesti, mutta asuntolan yleisin ongelma on se, että kun olet tutustunut yhteen ihmiseen, niin hän ilmoittaa lähtevänsä pois. Se on hyvin rasittavaa. Aloita taas alusta. Täälläkin on vaihtunut henkikökunta. Alussa sitä tapahtui koko ajan. Sitten se rauhoittui hetkeksi, kun taas on henkilökunta vaihtumassa. Tietenkin äitiyslomalle on pakko jäädä, samoin sairaslomalle. Mutta muuten en ymmärrä henkilökunnan suurta vaihtuvuutta yleensä. Tämä on vain asiakkaan näkökulma. En puhu tietenkään tästä asuntolasta jossa nyt asun, mutta yleisesti tämä on minun oma mielipide asiaan. Olisi kiva kun jokaisessa laitoksessa pysyisivät samat hoitajat ainakin viisi vuotta. En halua pahoittaa kenenkään mieltä, tietenkin se on jokaisen oma asia miten haluaa tehdä.Että semmoinen blogi tällä kertaa.

Ei kommentteja: