lauantai 26. syyskuuta 2009

Puhelinlankojen karenssi ei pidä!

Kuten aikaisemmissa blogeissani kerroin sain karenssin puhelinlangoilta. Olen kuuliaisesti pitänyt karenssia soittelusta, mutta muut soittajat eivät ole olleet yhtä nöyriä. Olen aina sanonut, jos Juha Tapio on Puhlareissa vieraana silloin on hyvä hetki osallistua ohjelmaan. Pari kertaa Juha on ollut siellä, mutta ekalla kerralla en vielä tuntenut artistia. Toisella kerralla kunnioitin karennssia, vaikka mieli teki kovasti soittaa lähetykseen. Nyt kolmannella kerralla aion rikkoa karenssia sanokoot kuka, mitä tahansa. Minä olen menettänyt kaksi mahdollisuutta, jos kolmannella kerralla onnistuisi. Onhan tästä kulunut jo viisi kuukautta, kun viimeksi vierailin ohjelmassa. En ole päässyt kunnolla keskustelemaan Juha Tapion kanssa, kun ihan pikaisesti vaihtamaan muutaman sanan, koska muu fanijoukko halusi myös nimmarin. Päätin jo Juhan Kouvolan keikan jälkeen, että kun mies saapuu Puhlareihin soitan varmasti. Aion toivoa vähän harvinaisempia kappaleita Juha Tapion tuotannosta. Lähden kahden toiveen taktiikalla liikkeelle. Suuremmoinen elämä albumin sinkku lohkaisut Suuremmoinen elämä, Kaksi puuta ja Minä olen sinä olet ovat soineet radiossa tiuhaan. Aion kuitenkin toivoa saman albumin kappaletta Luvattumaa. Se on mielestäni Juhan paluuta alkujuurilleen. Mulla onkin pari kysymystä tästä aiheesta, mutta se jääköön lähetykseen. Toinen olisi Juha Tapion versio kappaleesta Pettävällä jäällä, joka on kolme sinkkua sisältävällä kokoelma äännitteellä. Yritystäni päästä Puhelinlangoille muuten seurataan blogissani tiiviisti. Saas nähä kuinka äijän käy.

Ei kommentteja: