perjantai 3. huhtikuuta 2009

Matkakassa päättyi tänään.

Minua pikkusen harmittaa, kun minun nimeä ei sanottu. Oisin toteuttanut pitkäaikaisen haaveeni matkasta Israeliin. Ainakaan jaossa olleeseen rahasummaan, se ei olisi kaatunut. Oli jännä seurata Matkakassa kilpailun etenemistä kolmen viikon ajan. Se jäi kaivertamaan, että kuulutettiinko minun nimeäni 18.3, kun en ollut radion ääressä. Noin kahden viikon ajan olen seurannut joka lähetyksen. Ekalta viikolta jäi joitain kuulematta.

Olen pitänyt tilastoja mistä kaupungista soittaneet kuulijat saivat eniten rahaa. Tässä tulee kolmen kärki. Kolmentena Lahti 2323 euroa. Toiseksi kiilasi hienosti Helsinki 3003 egeä. Myös mieletön pääpotti meni Stadiin 3299 euroa.

Minua harmittaa se kun Voicen avustuksella unelmastani olisi tullut totta, mutta ei sille enään voi mitään. Ehkä seuraavalla kerralla, jos Matkakassa vielä järjestetään joskus uudestaan. Tiedän etten ollut ainoa, joka jäi nuolemaan näppejään. Nyt ne selitti sen miksi kilpailijoista suurin osa oli helsinkiläisiä. Voicella oli arpakone, joka arpoi kilpailijat ja suurin osa yhteystietonsa lähettäneistä on ollut tietysti Helsingistä. Yritin vielä soittaa lähetykseen, mutta en päässyt läpi. Kirjoituksesta varmaan huomaa miten paljon minua harmittaa, mutta eiköhän se tästä.

Ei kommentteja: