sunnuntai 30. marraskuuta 2008

Jatkoa aivan ensimmäiseen blogiini : minun törttöilyjä

Joten lue blogi 2007, minun törttöilyjä, muistin virkistämiseksi.
Lopulta minä menin sitten uimaan. Mutta en päässyt pukuhuonetta pidemmälle, kun sinne alkoi tulla naisia. Olin käsittänyt, että paikalliset SIAT(Ruskiksen paikallinen urheiluseura) ei tule uimaan silloin. Naiset olivatkin ulkopuolisia, joilla oli vesijumppaa. Jumpparini oli yhtä toista asiakasta varten uimahallissa ja ajattelin hyödyntää häntä. Sitten kun vesijumppa asia selvisi rupesin nauramaan ja tipahdin henkisesti, koska en tiennyt naisten vesijumpasta yhtään mitään. Minä olin uikkareissa pyyhepäällä ja naurua kesti, jonkin aikaa. Myöhemmin sain kuulla, että heillä oli, joka torstai vuoro uimahallissa. Onneksi ei päästy ihan altaaseen asti, koska meillä olisi ollut sama allas. Uinti oli ihan normaalisti perjantaina. Yritin siirtää uintia torstai illaksi, jottei perjanatai koulupäivä olisi mennyt hukkaan.

Ei kommentteja: