maanantai 24. marraskuuta 2008

Asunto

Kiitos kaikista onnittelu viesteistä, joita olen saanut parin päivän aikana. Nyt kerron, kuinka se asunto järjestyi. Isä meni noin vuosi sitten katsomaan silloista ystävää tämän asunnolle. Äiti oli silläaikaa, jossain muualla. Kun äiti meni hakemaan isää vierailultaan, tapasi hän ulkona pyörätuolissa istuvan naisen avustajansa kanssa. Juttutuokion johdosta, äiti soitti käynnin jälkeen kaupungille ja kyseli minulle asuntoa. Siellä sosiaalityöntekijä lupasi miettiä asiaa. Siitä on jo noin puoli vuotta.
Viime keskiviikkona saimme tietää, että isän ystävä ketä hän kävi välillä tervehtimässä oli nukkunut pois. Äiti soitti palveluasuntoon ja sai tietää, että siellä oli kaksi asuntoa vapaana. Pian tämän jälkeen kaupungilta soitettiin, että minä saan asunnon sieltä jos se on sopiva ja johtaja ottaa minut asukkaaksi . Olin käynyt katsomassa paikkaa kesällä ja tavannut siellä mukavan ja asumiseeni myötämielisen johtajan. Olin niin onnellinen asiasta, että päätin heti ilmoittaa kolmellekymmenelle ystävälleni asiasta. Niinhän se oli, että asunto oli vapaana ja sovittiin kodin johtajan kanssa, että saan asunnon. Tässä lyhykäisyydessään tarina,kuinka sain asunnon. Nyt minun pitää lähteä muihin hommiin.

Ei kommentteja: