perjantai 30. lokakuuta 2015

Radioura urkenee

Niinkuin otsikko kertoo, olen taas menossa radioon. Ensin minä menen tässä kahden kuukauden sisällä Kymenlaakson radioon ainakin tutustumaan ja mahdollisesti haastatteluun. Toinen vähän isompi homma on se, että pääsen tammikuussa taas Puhelinlangoille studioon kun he tykästyivät minuun siellä edellisellä kerralla.

Samalla minä pääsen YleX etusivun haastatteluun tästä minun cp-vammasta oikein suoraan radiolähetykseen vieraaksi. Minua vähän pelottaa se, että kuinka paljon minä puhun siellä. Nyt selitän hieman tätä edellistä lausetta. Minulle annetaan kysymyksiä etukäteen. Minua pelottaa se, että kuinka paljon minä puhun ohi suuni seuraavaan kysymykseen vaikka sitä ei ole edes esitettykään koska minä muistan ulkoa ne kysymykset. Samalla pitää kontrolloida sitä, että kuinka paljon aikaa yksi vastaus saa kestää että me pääsemme haastattelussa eteenpäin. Minulla on tapana rönsyillä minne sattuu, koska minä muistan ne kysymykset ulkoa. Toivottavasti ei tapahdu semmoista jäätymistä kuten Yle puheen haastattelussa tapahtui. Olin niin väsynyt, enkä muistanut ollenkaan mitä minun piti vastata kysymykseen. Avustajan täytyi sanoa kysymys uudestaan ennen kuin minä tajusin mitä hän tarkoitti. Odotan innolla sitä haastattelua, samalla minä pääsen Kysy mitä vaan - ohjelman vieraaksi YleX:n foorumille.

Että tämmöistä kaikkea minulla on suunnittelussa.

Ei kommentteja: