torstai 26. kesäkuuta 2014

Mikä miehissä ärsyttää

Minua ärsyttää suomalaisissa miehissä sellainen asia, että minkä ihmeen takia pitää olla hattu päässä sisällä. Vaikka olenkin itse mies, en voisi ikinä ymmärtää sitä. Enkä voi ymmärtää jalkapallon MM-kisoja, mitä mielenkiintoista on siinä, että kun Suomi ei edes pelaa. Sitä en voi ymmärtää, enkä myöskään sitä mitä kiinnostavaa on siinä että joku on kiinnostunut autourheilusta. Minua ärsyttää suomalaisissa miehissä myös se, että ollaan niin oikeassa sen asian kanssa eikä edes tarkisteta onko se asia niin. Kuvitellaan että mies tietää kaikesta kaiken. Kyllä naisetkin tietää autourheilusta ja muista miehisistä lajeista. En voi ymmärtää myöskään sitä mikä kiinnostaa politiikassa kun isot miehet haastavat riitaa, enkä sitä voi ymmärtää minkä takia kaikessa ei kysytä naiselta, vaan tehdään miten itse halutaan. En voi ymmärtää myöskään sitä, minkä takia pitää ottaa vessalukemista. Minkä takia sitä pitää vessassa istua ja lukea kirjaa samalla? Että minä olen toista mieltä, ei kaikki miehet ole kiinnostuneita autourheilusta tai jalkapallosta. Mistä asiasta tahansa kenen kanssa tulee keskustelua niin minä olen valmis keskustelemaan ihan kenen kanssa vaan vaikka en ole asiasta ihan samaa mieltä. Kohta minä kirjoitan uuden login.

Ei kommentteja: