torstai 12. kesäkuuta 2014

Erittäin mielenkiintoinen tilanne

Kuten otsikko kertoo, elän erittäin mielenkiintoista tilannetta huomenna. Olen nimittäin käynyt yhdessä toisessa paikassa uimassa urheiluhierojan kanssa, mutta nyt tehään semmoinen poikkeus, että ainakin tämä kesä vietetään uudessa uimahallissa. On ennen käytetty vastavirtakonetta sun muita tekniikoita, kuten sukelluksia. Sukellukset jäivät aikoja sitten pois, koska mulla meni henkeen vettä. Olin aivan tukossa sen uimareissun jälkeen. Käytettiin vastavirtakonetta aika paljon sen tilalla. Mutta kuitenkin on niin, että uuteen uimahalliin ei ole hankittu semmoista konetta. Ellei sitten mennä hieromasuihkuun, ja käytetä sitä ikäänkuin vastavirtana. Olen erittäin hämmentynyt siitä, että yleensä olen tottunut näkemään uimaopettajan märkäpuvussa, mutta kuitenkin vesi oli niin lämmintä, että näin hänet ihan tavallisessa uimapuvussa. En voi ymmärtää, mitä ihminen tekee märkäpuku päällä uimahallissa, mutta kai hänellä oli omat syynsä. Olen erittäin innoissani tästä kuitenkin, että paikka vaihtuu, ja silloin pääsee kokeilemaan uusia juttuja. Minä pelkäsin hirveästi tänään, kun minulla on pieni haava, että alkaako se vuotamaan kesken kaiken. Ei alkanut edes silloinkaan, kun tulin altaasta pois. Joten voin turvallisin mielin mennä uimaan.

Että tämmöistä täällä. Viikonloppuna minä kirjoitan, kuinka löysin spotifyn taas.

Ei kommentteja: