perjantai 20. kesäkuuta 2014

Ihmettely

Tälläkertaa minua ihmetyttää eräs asia. Nimittäin tänä Juhannuksena minä päätin olla täällä, aion jatkossakin olla täällä. Valtakunnalliset Juhannus juhlat on Keski- Suomessa, niitä voi katsoa netissäkin. En tarkoituksella halua sanoa instanssin nimeä. Minua kiinnostaa lähinnä nuorisojuhlat yms. kaikki muut tapahtumat mitä sieltä tulee. Suutuin eilen niin kauheasti kun yritin katsoa keskiviikon nuorisojuhlaa jälkikäteen. Menin nettisivuille kaskummaa nettiarkistosta oli tullut myös maksullinen. Suutuin niin kauheasti. Kyllä minä sen ymmärrän näin isoja Juhannusjuhlia ei tehdä mitenkään ilmaiseksi. Pitääkö kaikesta maksaa ulkopuolisen katsojan? Summa oli huomattava ei se mitenkään iso ollut, siinä kahdenkympin paikkeilla. Suutuin niin hirveästi, että meinasin alkaa itkemään. Silloin päätin että minä en katso juhannusjuhlia ollenkaan. Lähiomainen osti minulle nettipassin. Olen päättänyt seuraavaa, aina kun ei ole mitää tekemistä varsinkaan silloin jos avustaja ei ole paikalla, elän tämänvuotisen Juhannuksen uudestaan.
Nytten minulle tuli kauhea kiire, mutta huomenna minä kirjoitan siitä mitä en voi miehissä ymmärtää!

Ei kommentteja: