perjantai 28. maaliskuuta 2014

MYSTEERIBLOGI 2

Nyt minun pitää oikoa erästä asiaa. Joku henkilö on sanonut jotain sellaista mitä en ole itse sanonut. Se joka on sanonut, niin en halua paljastaa intiimiteetti syystä. Myös sen takia, ettei henkilölle tule paha mieli. Se asia on yksinkertaisuudessaan niin, että minä en ole sanonut, että olen onnellinen saadessani elää. Olen sanonut yhdelle videolle saman asian, mutta olen kuitenkin sitä mieltä, että olen onnellinen saadessani elää tässä hetkessä. En ole missään nimessä sanonut maallisessa ohjelmassa äskeistä lausetta. Olen ainoastaan sanonut kahdessa radiohaastattelussa, mitä mieltä olen abortista. Sanoin silloin, että abortti ei ole oikein. Toisessa haastattelussa kysyttiin, mitä mieltä olen, kun ihmiset yrittävät saada minut kävelemään. Sanoin silloin, että olen onnellinen tässä pyörätuolissa. Tämä tässä pähkinänkuoressa mitä olen sanonut missäkin. Jos joku on kuullut tämän tarinan, niin se pitää osittain paikkansa. Ajattelin oikoa, ettei ihmisille jää väärää kuvaa asioista. Olen suhtautunut huumorilla tähän asiaan, vaikka se aluksi kiusasikin minua.

Ei kommentteja: