tiistai 25. maaliskuuta 2014

HISTORIA TOISTAA MAHDOLLISESTI ITSEÄÄN

Olen aivan innoissani uutisesta jonka nyt kerron teille. Toukokuun 16 päivä tapahtuu jotakin historiallista, nimittäin Arja Koriseva on vieraana Puhelinlangat laulaa ohjelmassa. Tästä on noin 7 vuotta aikaa, olin silloin 16 vuotias kun päätin osallistua puhelinlangoille. Silloin oli ekan kerran vieraana Arja Koriseva. Yllätyksekseni pääsin heti lähetykseen. Silloin toivoin "My heart will go on" kappaletta. Puhelun lopussa Arja lupasi toivoa Helmut Lotin kassa laulamasa laulua. Odotimme sitä kun kuuta nousemaan, mutta Arja toivoikin laulua "Kissojen viikset kasteiset kukat". Se oli minulle kova pettymys. Viime viikolla kuulin että Arja Koriseva taas on lähetyksessä mukana. Olen innoissani koska nyt minulla on hahdollisuus päästä langoille ja toivoa Arjan ja Lotin yhteistä laulua ja jutella Arjan kanssa. Harmi ettei sama juontaja ole enää studiossa töissä. Hän on nykyään ihmissuhde valmentaja. Onko koskaan käynyt puhelinlangoilla niin, että on saanut puhuasaman vieraan kanssa kahdesti seitsemän vuoden välein.

Saas nähdä miten äijän käy?

Ei kommentteja: