torstai 21. marraskuuta 2013

Ulkolaiseen radioon pääsy ehkä.

Tämä otsikko on mielenkiintoinen, kuten kerroin aikaisemmin blogissani, yritin päästä Italian radioon, mutta en onnistunut erilaisten syiden takia.
Katso aikaisempi blogi vuodelta 2009. Sen jälkeen yritin Englantilaiseen radioon, mutta se kuitenkin kaatui siihen,kun en muistanut sitä ohjelman nimeä. Nyt minulla on ruotsinsuomalainen avustaja, joka osaa puhua molempia kieliä. Aion osallistua ensi viikolla radio Vegan toivekonserttiin. Suunnitelma menee tietenkin niin, että avustaja puhuu ruotsia ja minä puhun suomea. Toivelauluni on venetzuela, tai joku muu kappale, jos sitä laulua ei ole heillä. Sitten voisin toivoa Erik Claptonin sitä kappaletta, jonka hän omisti omalle lapselleen, kun hän kuoli onnettomuudessa. Aion kysyä semmoista asiaa heiltä,että minun käsitykseni mukaan Ruotsalaisessa kodissa syödään jouluattona lipeäkalaa sekä kinkkua laatikoitten kanssa, mutta minä olen saanut sellaisen käsityksen, että ruotsalaisessa kodissa syödään lihapullia jouluaattona. Pitää tarkistaa asia netistä, jos se näin on niin minä ihmettelen sitä suureen ääneen ja kysyn minkä takia. Saas nähdä miten äijien käy? Lisäksi kerron tietenkin itsestäni, minkä takia tutustuin heidän radioasemaan. Mikäli emme pääse radiolähetykseen läpi marraskuussa, niin sitten yritämme uudestaan joulukuussa.Toivon silloin ruotsalaisen euroviisu voittajan ihanaa joululaulua. Nyt loppuu tähän tämä blogi.

Ei kommentteja: