sunnuntai 17. marraskuuta 2013

Pääsin puhelinlangoille

Viime keralla kirjoitin toivomuksestani päästä puhelinlangoille. Kerroin aiemmin blogissani että he soittivat etukäteen. Olisivat ottaneet minut langoille jo ennen merisäätä, mutta pelkäsin sen aiheuttavan sen, että osa laulusta jäisi pois uutisten takia. Sovimme että minulle soitetaan klo seitsemän jälkeen. Se aiheutti minussa sen, että aloin kirjoittaa blogiani hirveällä vauhdilla. Kun lähetys alkoi minua ei jännittänyt tipan tippaa. Kun haastattelun aika alkoi lähestyä, avustaja huiski tietokonehuomeen ja makuhuoneen väliä. Aina kun musikkikappale alkoi avustaja meni radion ääreen sammuttamaan sitä. Loppujen lopuksi se puhelu tuli klo 19.30. Minuutin piti odottaa ennekuin pääsi langoille. Ensin tuli liikenetiedote sen jälkeen oli minun vuoroni päästä lähetykseen. Olin aikaisemmin nauranut kun viime toukokuussa pääsin lähetykseen, niin silloin oli täytekakkua kesän kunniaksi, nyt vuorostaan oli täytekakkua synttärini kunniaksi. Sama toimittaja oli silloinkin äänessä kun soitin. Seuraava lause on huumoria, en todellakaan tarkoita tällä mitään pahaa, koska uskon Jumalaan, mutta onkohan täytekakku onnen leivonnainen. Aina kun syön sitä pääsen langoille. Minulta kysyttiin kuinka monta vuotta täytän, vastasin tietenkin että olen 26 vuotta. Sitten he kysyivät myös oliko minulla isot juhlat, johon vastasin kaksipäiväiset juhlat. Kerroin toivekappaleeni jonka takia halusin ohjelmaan. Koska se on kerrottu aiemmin en kerro sitä uudestaan. Lopuksi sain lähettää terveisiä ja lähetin terveiset entisen avustajani äidille. Seuraavan kerran pyrin mukaan toukokuussa.

Uusia radio juttuja odotellessa.

PS Puhelun alussa kuului puhelin-näppäimen ääni, enkä todellakaan tiedä mistä se johtui. Kuulin näppäilyäänen lähetyksestä ja se oli aika huvittvan kuuloinen. Kuunelkaa itse jos ette sitä huomanneet.

Ei kommentteja: