perjantai 15. marraskuuta 2013

Minulle soitettiin puhelinlangoilta

Kuten otsikko kertoo. Elätte jännittävää hetkeä kanssani. Lähetin taas kerran puhelinlangoille toiveeni. Tällä kertaa toivoin Josh Grobanin you raise me up. Ne soittikin minulle sieltä. Toivoin sen takia Josh Grobania, koska tämä artisti ei ole soinut puhelinlangoilla kertaakaan muuta kuin yhden kerran ja siitä on aikaa. Saattaa olla joskus 2004-2005. Finlanders yhtyeen laulaja toivoi silloin sitä ja se soi viimeisenä kappaleena. Tätä artistia en ole kuullut pitkään aikaan puhelinlangoilla. Tutustuin artistiin seuraavasti. Artisti on tuttu yhdestä tv-ohjelmasta Ally Mcbeal. Tämä esiintyminen toi hänet pinnalle. Minä taas tutustuin artistiin sitä kautta vuonna 2005,koska minun entinen avustaja ja nykyinen kaveri toi minulle cd:n. Hän tutustui sitä kautta, kun hän oli Ameriikassa vaihto-oppilaana 2000-luvun alussa. Hänen isäntäperheen isovanhemmat toi hänelle lahjaksi tämän kyseisen cd:n. Tämä on alunperin tehty irlantilais-norjalaisille, mutta Josh otti sen omaksi kun hän lauloi sitä Ally Mcbealissa. Olen ihmetellyt erästä asiaa. Tämä artisti ei ole niin suosittu Suomessa, koska sitä ei ole mainostettu niin hirveästi. Tänä päivänä maailmassa on niin hirveästi artisteja mitä suomalaiset kuuntelee. Tämä on jäänyt unholaan. Olin äitini kanssa hänen konsertissa. Kuulin vahingossa, kun minä olin Helsingissä käymässä, että tämä artisti on tulossa Suomeen. Kun äiti meni nettisivulle hän huomasi, että lippuja oli alettu myymään jo maaliskuussa. Tämä kertoo sen, että hän ei ole saanut niin kovaa jalansijaa Suomen musiikkimarkkinoilla. Siksi minä haluan toivoa sitä, että kaikki kuulee. Kirjoitin tämän blogitekstin siksi, että avustajan on helpompi saada minun puheesta selvän. Sen takia toivoin uutisten jälkeen, koska muuten se olisi jäänyt ehkä kesken.

Ei kommentteja: