lauantai 3. elokuuta 2013

Kuin silloin ennen

Tämä otsikko on hieman kummallinen. Selitän sitä hieman, mutta sen tarkemmin otsikon syntymiseen en halua mennä. YleX kesäaamuissa, sekä kesäiltapäivissä ovat soineet kesähitit neljän viikon aikana. Ne ovat aiheuttaneet minulle joskus päänsärkyä, mutta myös haikeutta. Esim. Paradision Bailando aiheutti minussa sen, että minä meinasin ruveta itkemään, koska tämä kyseinen kappale oli minun soittolistalla youtubessa edellisessä kodissa. Siellä oli kaikki niin loistavasti. Siellä elettiin kuin Herran kukkarossa. Anteeksi tämä sanonta, jos se ei sovi uskovaisen suuhun. Tuli semmoiset fiilikset, että aina jos joku kappale soi radiossa mitä minä kuuntelin youtubesta, niin aina tulee semmoiset fiilikset, että ennen oli kaikki paremmin. Minä en kärsi mistään itsesäälistä, mutta aina tulee semmoiset ajatukset mieleen. Minun elämässä on joku semmoinen hullunmylly menossa minusta riippumattomista syistä. Kuten sanoin, en halua asiasta avautua sen enempää. Toivottavasti ensi kesä olisi rauhallinen. Nyt loppuu tähän tämä kummallinen blogiteksti.

Ei kommentteja: