sunnuntai 3. maaliskuuta 2013

Pari radiojuttua joista toinen on ISO

Kuten otsikko hieman kertoo niin minulla on aikomus soittaa sisu-radioon jossain vaiheessa heti kun saan vaan laitettua rahaa skype-tilille. Sisu-radio oli on se kanava joka toimitti OiliOili-ohjelmaa. Nyt siellä on vain puolen tunnin mittainen toiveohjelma osuus mihin saa aina keskiviikko-perjantai aikana soittaa. Minua harmittaa tässä vaiheessa jo että ohjelma kestää vain puoli tuntia, klo 1134-1200. Siellä voi olla varmaan jonkin verran ruuhkaa mutta eiköhän se jossain kohtaan onnistu kun kirjoitan heille etukäteen sähköpostin ja selitän etukäteen kuka olen ja mitä kappaletta toivon että he osaavat etsiä kappaleeni valmiiksi ja että se varmasti löytyy. Minä kritisoin sitä että minkä takia on ängetty toiveohjelma-osuus yhteen ja samaan ohjelmaan, kohtauspaikkaan. On monia ruotsin-suomalaisia jotka haluaisi varmasti lähettää terveisiä radiossa ja jutella ihmisten kanssa kaikessa rauhassa. OiliOili oli kiva ohjelma siinä että siinä ei ollut mihinkään kiire. Oilin kanssa me ollaan edelleenkin yhteydessä aina silloin tällöin, välillä minulle tulee haikea olo ohjelman päättymisen takia. Se ruotsin radiosta.
Toinen suunnitelma on vähän isompi. Kun se Italian radion suunnitelma meni pilalle koska siellä pitäisi olla paikan päällä ja osallistua siihen ohjelmaan, aion osallistua BBC:N vastaavaan ohjelmaan! Lähetän sähköpostia ja aion kertoa itsestäni ja esitän jonkun kappaletoiveen myös sinne. Ongelmaksi tuli se etten tiedä mitä kaikkea heillä on kappale-listalla. En ainakaan aio toivoa U2:sta koska mikäli olen ymmärtänyt oikein niin osa englantilaisista ei pidä U2 yhtyeestä. Mitäköhän siis toivoisin sieltä? Sitä en tiedä vielä itsekkään mutta on minulla muutama mielessä ja tässä vaihtoehtoja: 1)The Beatles - Yesterday 2) Boney M - Rivers of Babylon 3) Josh Groban - You raise me up
Näillä kolmella kappaleella lähden yrittämään Britannian valloitusta!
En tiedä itsekkään mitä tapahtuu muttta minulla on ainakin rohkeutta kokeilla!
Jos he soittavat etukäteen että pääsen lähetykseen niin pyydän kysymykset myös etukäteen.
Avustaja tosin vähän epäili että toiveohjelmassa soittaisivat tänne asti mutta yrittänyttä ei laiteta, on sitä jännempiäkin ja uskomattomampia asioita koettu!

Nyt loppu tämä blogi tähän!

Ei kommentteja: