keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

Asia mitä olen syvästi katunut

Kuten kaikki tietää muutin syyskuun alusta omaan asuntoon. Se on ihan mahtava juttu se mutta on täällä ollut vaikeuksiakin josta en halua julkisesti kirjoittaa. Ihan intimiteetti syystä.
Nyt siihen asiaan mitä olen syvästi katunut...
Kadun syvästi seuraavaa asiaa:
Kuten kaikki muistavat olin siellä YleX iltapäivän vieraana elokuun 20.päivä 2012. En kadu sitä hetkeäkään että olin siellä vieraana, päinvastoin pidän sitä mahtavana kokemuksena jota voin suositella kaikille mutta sitä minä kadun oikein kovasti että lähdin sinne liian aikaisin. Oikeesti se olisi ollut paras kohta vierailulle nyt kun on ollut vaikeeta aikaa henkisesti. Olisi päässyt tästä aiheesta edes hetkiseksi pois, keskittyä johonkin kivaan asiaan. Nyt joulukuussa se ei olisi auttanut. Ajattelin tätä vaikeeta asiaa lähes päivittäin, minä jopa itkinkin pari kertaa mutta mikä se asia on, en halua sitä todellakaan kertoa. Se on minun yksityisasia.
Olisin todellakin nyt sen YleX vierailun tarpeessa. Minua oikeasti kaduttaa se että en siirtänyt vierailua myöhemmäksi.
Olin niin innoissani tästä kaikesta mitä YleX iltapäivä tarjosi minulle, päätin ehdottaa kyseistä päivämäärää heille ja se myös kävi heille.
Minä toivon että joku kerta vielä pääsisin radioon vierailemaan kaiken tämän stressaavan ajan jälkeen.
Nyt olen suhtautunut asiaan, tilanne on edelleenkin päällä mutta olen alkanut luopumaan toivosta koska en henkilökohtaisesti voi tälle asialle mitään.
Nyt loppuu tähän hyvin kummallinen blogi-teksti...

Ei kommentteja: