keskiviikko 29. kesäkuuta 2011

Biisilista radio-ohjelmaan

Nyt minä kerron siitä, mitkä biisit on valikoituneet mahdolliseen Come Home -ohjelmaan, johon mie olen menossa.

Aion lähettää tämän biisilistan etukäteen, jotta tekniikka osaa etsiä biisit.

Ensimmäinen biisi on Joan Osbournen "One of us", koska se olisi niin pitkä, jos minä valitsisin sen lopussa, niin se ei ehtisi soida taaskaan kokonaan.

Jos sitä ei ole, niin valitsen jonkun tutun ylistyslaulun, vaikka "On Herramme suuri Jumala, Hän hallitsee". Toiseksi biisiksi minä valitsen Missa Concordiaen "Jumala puhuu", koska se on mun ihan lemppari Missa C:n biiseistä.

Kolmanneksi minä valitsen Exit-yhtyeen "Uskomaton uutinen", koska se jäi minun toivelistasta pois.

Sitten nelosena Juha Tapion "Luvattu maa", koska viiminen biisi saa ihmiset mukavasti rauhoittumaan rukoukseen, ja ehkä unen päästä kiinni. Viimisen biisin pitää olla rauhallinen, koska kolmannen biisin kohdalla on niin sanotusti vauhtia.

Se olisi mukava laskeutumispaikka.

Nämä biisit soivat siinä tapauksessa, jos minä pääsen Come Homeen.

Ei kommentteja: